torsdag 19 april 2007

Vilken debatt..jag skäms!

Ja jag skäms över att jag en gång varit Sosse..jag t o m tyckte Mona var en reko kvinna under början på 90 talet. Jag är sannerligen glad att jag en solig sommardag för en del år sedan, tog emot en broschyr ifrån en Sd sympatisör i bara förbifarten. Att denna broschyr fick mej till att ställa mej mitt i vägen för gångtrafiken på trottoaren och läsa utav ren häpnad säjer sitt....där stod vad jag tyckte politiskt!!
Att se denna muslimvurmande kvinna flosklera i debatt med Jimmie Åkesson idag var verkligen uppiggande. Än mer än någonsin är jag säker på var jag står politiskt. Jag tänker inte skriva något specifikt om debatten utan hänvisar till länkar, mest pga att jag är alldeles för politiskt färgad. Skall tilläggas däremot, jag höll jag på att tappa hakan i samma veva som Lars Ohly höll på att tappa ansiktet i eftersnacket..citerar:
"Vi finns och bekämpar nazister och rasister (läs sverigedemokrater)varhelst dom finns inom 24 timmar...på gator och på torg"
Har vi fått se en "anonym" AFA ledare hålla på och försäga sej??
LÄNK
LÄNK Debattörerna Stig-Björn Ljunggren och Dick Erixon!! LÄS.