lördag 21 april 2007

Njuter med ett glas vin..när jag läser om dom tre musketörerna!

Efter en lyckad fest med goda vänner sitter man nu här i sin lugna vrå med ett sista glas vin innan kvällen är slut (ovanligt för min del). Det har varit en roande vecka med debatter som gått i det Sverigevänliga partiet SDs favör.
Njutbart surfar jag in på Tommy Funebos sida där jag ser hur min inverkan på hans fulblogg rör om i grytan med trippelvännerna rasisten Jonas (NSF medlem och innehavare utav "den svenske") , den fanatiske Sd-mytomanen Tommy Funebo och den fundamentale Sd-hataren från Helsinborgs SSU. Allihopa har dom något gemensamt...att hata Jorma. Jag ler förnöjsamt då jag ser att Funebo bannar och tar bort inlägg som han i sin förvirring tror att det är jag som skrivit...jag som är bannad från hans fulblogg!? Nej Tommy...även om jag skulle kunna lägga dit ett inlägg så är det inte jag...ett tag sen nu faktiskt! Du har fler ovänner än vad du har förstånd till att förstå se du.
Jonas NSF-aren som är Funebos privata vän flosklar om trojan på min blogg...öhhh! har du inget bättre att komma med Nazze-nöffnöff? Sen när folket ville veta vilken sorts trojan det var så vet du inte, men du fick starta om din dator? Ja du har ju förståndet i kapacitet till hur mycket hår din sort har!

Och så har vi då "viktigpetter" Martin Tunström, ja vad ska man skriva om denna gnällmupp? Han tjatar om att jag ska ta bort min artikel om när han erkände SSUs fusk om pengar och medlemsantal..glöm det Martin! Kommer du inte ihåg vad du sa? du skulle "fullständigt demolera det" ...du gick och bet dej själv i svansen vill jag påstå. Pojken som häcklade en äldre man på sin blogg för att han var dyslektiker och sen inte kan stava själv..hur rimmar det?

Vilket dilemma.. en hög SSUare, en Sd-mytoman samt en rashatande Nazze? vilka tre musketörer dom utger sej för att vara. Jag lutar mej bara nöjd tillbaka i stolen och ser hur jag lyckats röra om i stollegrytan hos dessa pateter. Ett stort tack till Magnus...det märks att du vet vad du talar om, jag skulle gärna se fram emot en fika till sommaren när jag och min familj åker igenom Helsingborg. Som sagt, nu till den sista klunken vin innan det är dags för att säja god natt.