onsdag 16 maj 2007

Michael Zand har lämnat Moderaterna för Sd!!

Läser i dagens alla medier, att Michael Zand nu tagit steget fullt ut och blivit Sverigedemokrat!
Jag personligen hälsar Zand hjärtligt välkommen att förespråka mej som Sd väljare. Ännu en utav oss som inte är "ickeariska" (så kallas vi utav antirasisten Tommy Funebo) har vänt PK ryggen till fördel för demokrati och Sveriges väl. M. Zand som själv är bördig från Iran säjer bla följande:

" Den 28 april uppmärksammade media att mitt anförande i invandringspolitiken avviker från moderaternas officiella linje. Plötsligt backade alla mina politiska kollegor från sitt tidigare samtycke. Plötsligt ansåg de sig ha en helt annan värdegrund än jag. Flosklerna haglade och mina partikollegor uttryckte i en artikel i Hallandsposten att de tycker det är ”konstigt” hur jag, som själv är invandrare, profilerar mig i denna fråga. Kanske menar Jönsson att endast personer med svensk bakgrund ska få ha åsikter om invandringspolitik?
Med den kulturella och internationella bakgrund och kompetens som jag har, bl a genom min invandrarbakgrund, anser jag mig ha en god bild av vad invandring handlar om än vad personer som aldrig migrerat har.
Sedan jag kom till Sverige på 80-talet har jag själv sett hur ett harmoniskt välfärdssamhälle utvecklats till ett segregerat och otryggt mångkulturellt samhälle. Segregation är en logisk konsekvens av en politik med en mycket omfattande invandring kombinerat med kravlöshet."
LÄS HELA INSÄNDAREN HÄR!!
TV-intervju här

Detta får väl säkerligen alla sk antirasister som tex ali`aset Tommy "Fulejoe" Funebo att vrida sej runt sin egna kroppsaxel samt slita sitt hår i ilska? Fulejoe är känd för att göra grova påhopp på alla med "ickeariskt" påbrå som sympatiserar med Sverigedemokraterna. Själv väntar jag med spänning på vilka floskler och hatiska inlägg som kommer hagla på dennes fulblogg.
färskpressa!