söndag 28 oktober 2007

Äckel!!

Finns det ingen hejt på hur sjuk i huvudet vissa äckel kan bli? Jag hoppas att man fortfarande får kritisera den sexuella avvikelsen pedofili i dagens Sverige?

I Göteborg så våldtog ett j-a äckel på 44år en liten tös på 8 år inatt. Dessa hade uppenbarligen varit på en och samma tillställning skriver man i Sydsvenskan. Att pedofiler är det värsta jag vet tänker jag inte hyckla med, kastrera dessa äckel och spärra in dom på livstid så att våra barn får en tryggare tillvaro. Förmodligen så kommer varenda Socialdemokrat och dom extremistiska vänsterpartisterna att skrika det ena efter det andra kvädningsordet emot mig nu, men mitt hat emot pedofiler är lika intakt som bly i sin sammansättning. Och jag kommer aldrig att ändra min inställning till liknande sexuella avvikelser!

Att barnens värde har låg prioritering kan man se i dagens olika medier. Att barnens rättigheter inskränks för sexuella läggningars tillfredsställelse är inget nytt, detta genomsyrar den politiska korrektheten i riksdagspartiernas kamratklubb. Moderaterna har sagt ja till homoäktenskap för att underlätta i eventuella adoptioner utav barn. Homos bästa går alltid före barnens bästa tycks chargongen vara inom 7-partiet i riksdagen. Endast Kristdemokraterna grymtar och vrider lite på sig i lite obekväm stil. personligen så skiter jag i om homos vill gifta sig, so what? Men jag är däremot fullständigt emot att det blir en förlängd arm där man ska adoptera ungar. Jag säger inte att bögar och lesbiska skulle vara sämre föräldrar, utan jag anser att barnen ska få ha rätten till en mamma och pappa! Kan någon säga att dom skulle föredraga 2 pappor eller 2 mammor istället för en mamma och pappa helt ärligt???
svd
D
Andra bloggar om: , , , , ,