tisdag 21 augusti 2007

Mot nya framgångar för Sveriges väl!

Först och främst till mina idelogiska vänner i Helsingborg
Med ångest och ledsamhet var jag och min familj tvungna till att inställa vårant möte och en del andra trevligheter som vi hade planerat för inför semestern. Oförutbestämda problem uppstod under vår vistelse i söder vilket tvingade oss att ta beslutet att korta ner vår semesterrutt drastsikt. Fruktansvärt tråkigt men vad gör man? Nåväl det kommer nya tillfällen inom relativt kort tid kan jag utlova!

Det som nu är viktigast inom närmaste tiden
blir att föra ut Sverigedemokraternas politik utan PK flosklers förljugenheter. Om alla fortsätter kämpa samt föra ut den Svenskvänliga politiken, så tror jag Sd kommer uppnå betydligt högre siffror än 3.7% i kommande oponionsundersökningar. Kontinuerlig reklamutskickning för partiets åsikter, samt om rådande samhällsproblem och dom etablerades oförmåga att vilja ta itu med problemen bör framföras till gemene mans postlåda eller brevinkast. Detta är något som jag både anmäler mitt intresse för samt vill uppmana dom ledande inom Sd att ta till sig.

Under sommarens gång
varthän jag vände min kosa så blev det ofta tillfällen att diskutera politik. Många ögonbryn har höjts när jag rakt och uppriktigt har talat om vilket parti jag stödjer till (nästan) fullo. Många har då vågat säja sin egentliga mening om samhällsproblemen som skapats utav samtliga riksdagspartier. Och många...ja dom flesta har uppriktigt sagt att dom är trötta på situationen som råder, och kommer i 2010 val rösta på det enda rätta...nämligen Sverigedemokraterna.
Flertalet var tidigare sk Socialdemokrater som är trötta på sitt partis inställning emot Svenska folket, och kommer i nästa val välja det enda partiet som värnar om Svenska folkets bästa.


Avslutningsvis i detta första blogginlägg
efter semestern vill jag bara skriva följande till Ann-Charlotte Mateus som säjer i Expressen, att Sverigedemokrater är "folkhemsrasister"....Socialdemokraterna skapade svenska "folkhemmet", vad är då dom?