måndag 25 juni 2007

Martin Tunström (s) vill införa halalslakt


Socialdemokraternas och SSu´s bloggmupp Martin Tunström, bekräftar att det är helt okej att införa halalslakt eller liknande slaktform i Sverige.

"-Tack, jag fick det svar som jag förväntat mej utav dej. Du skriver att du är positiv till halalslakt samtidigt som du enbart kommer med lösa formuleringar och egenpåhittade antagande angående Jomshofs blogginlägg. Nu vet jag så mycket om dej att detta blogginlägg endast har ett syfte, och det är att misskreditera Sverigedemokraterna för egen vinnings syfte./Jorma

-Yes, Jorma, jag gillar inte Sverigedmeokraternas politik och undviker inte att få påtala detta i mina blogginlägg./Martin

-Och återigen, halalslakt skall tillåtas. Mig veterligen finns det halalskalt i Sverige och där med uppfyller de svenska lagarna./Martin"
Källa: Martin Tunströms blogg